LUCY

 To ne tvrdim ja nego izvori. Dakle, prema svim mogućim raspoloživim izvorima Lucy je na sve moguće raspoložive načine, u svim mogućim slučajevima i prilikama, bila nemoguća. Nemoguće je koliko je Lucy bila nemoguća. I baš kao takva, po svojoj, izgleda, prirodi bila je jedino, zapravo, moguća. Jedino takva nemoguća Lucy je mogla biti moguća. Pozivam se na dobro upućene izvore, a pravo da vam kažem ja sam o Lucy upravo čuo. I zato me je Lucy i zainteresirala, jer čini se, kakva je, opet kažem po dobro upućenim izvorima bila nemoguća da je samo takva moguća i da je jedino tako moguće o njoj napisati bilo šta, bilo kakvu priču ma kako god kratka ili opširnija bila. Lucy, da nemoguća Lucy. Našao sam sebe kako malo malo pa ponavljam njeno ime Lucy, pitajući se zar je stvarno moguće da nema druge logike nego da se sva priča o Lucy svede na pitanje je li Lucy sad moguća ako je isključivo nemoguća. 

Primjedbe

Popularni postovi